Aradığını Banco.com.trde Bulursun!

Teslimat ve Kargo

 

Ürün Değişimi ve İptalini Nasıl Yapabilirim?

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Whatsapp 0530 915 25 67 numaralı hattımıza ulaÅŸarak iade koÅŸulları dahilinde, kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak kolayca iade edebilirsiniz.  

Faturası oluÅŸmuÅŸ, kargoya verilen sipariÅŸlerde iptal veya deÄŸiÅŸim iÅŸlemi yapılamamaktadır.  Paket size ulaÅŸtığında iade koÅŸulları kapsamında, iade/deÄŸiÅŸim talebinizi oluÅŸturabilir veya dilerseniz kargo poÅŸetinizi açmadan; ürününüzü teslim almayıp geri gönderebilirsiniz. 

Ürün tarafımıza ulaştığında ve talebiniz doğrultusunda ücret iadeniz veya değişiminiz yapılır.

Not: Mesafeli satış yönetmeliÄŸinin 12. maddesinin 1. fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına iliÅŸkin bildirimin kendisine ulaÅŸtığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koÅŸulları saÄŸlanması dahilinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür. 14 günü aÅŸan iade talepleri için iÅŸlem gerçekleÅŸtirilememektedir. 

Dikkat Edilmesi Gerekenler;

Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için;

-Satın alınan ürünün orijinal kutusunda, ambalajı açılmamış ve zarar görmemiş olması,

-Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte olması,

-Varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda eksiksiz ve hasarsız gönderilmesi gerekir.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürün tiplerinden biri, 'Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi saÄŸlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerdir. 

(Epilasyon aleti, traş makinesi, mayo, kozmetik, kulaklık vb.)'

Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Elektronik ve benzinle çalışan ürünlerde kutu açılımı yapılıp 1 defaya mahsus kullanımdan sonra üründe arıza var ise iade/ deÄŸiÅŸimi servis raporu ile saÄŸlanabilmektedir. Arızanın hangi sebeple (kullanıcı hatası veya fabrikasyon hata) olduÄŸunun tespitin saÄŸlanması gerekmektedir. Bayiden iade veya deÄŸiÅŸimi uygundur raporu ile iÅŸleminiz gerçekleÅŸtirilmektedir. 

 Ä°ade edilen ürün süreci aÅŸağıdaki gibidir;

o Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

o Ürün iade şartlarına uygunsa 2-7 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.

o Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

Ãœrünü kargoya teslim ettikten sonra iade kargo takip numarasını WhatsApp Müşteri Destek Hattımız Ã¼zerinden paylaşın. Ä°adenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden kargo kodunuzu talep edebiliriz. 

 Sorun yaÅŸanmaması için kargo takip numaranızı bizimle paylaÅŸmanız önem taşımaktadır.

Ãœcret iade aÅŸamaları:   

o Ürün iade şartlarına uygunsa 2-7 gün içerisinde ücret iade süreci tamamlanır.

o İptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.

o Ä°ade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza baÄŸlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

o Taksitle yapılan alışveriÅŸlerin ücretini bankaya tek seferde ödenir. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. 

Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.

 

 Kargomu Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?

 SipariÅŸinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz. Kargo ambalajında sorun olmasa bile kontrolünüz önemlidir. 

-Kargo görevlisine, kutuda hasar var ise Hasar Tespit Tutanağı, kutuda hasar yok ancak Ã¼ründe hasar var ise Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.

-Ardından bu tutanakla birlikte 14 iÅŸ günü içerisinde bize ulaÅŸarak iade edebilirsiniz.

-Tutanağın görselini talebinizin içerisine eklemeyi unutmayınız.

-Size ilettiÄŸimiz ücretsiz iade kargo gönderi kodu ile Ã¼rününüz ve tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.

-Yetkili servis kurulumu gerektiren ürünlerde kurulum yaptıktan sonra sorun çıkarsa yetkili servise direkt olarak başvurabilir veya 'Servis Raporu' hazırlatarak bize bildirimde bulunabilirsiniz.

 

Eksik / Hatalı teslimat

 

-Öncelikle almış olduğunuz ürün içeriğinde ilgili aparatın/aksesuarın dahil olup olmadığını kontrol etmenizi rica ederiz.

-Eksik parça olduÄŸunu düşünüyorsanız  0530 915 25 67 WhatsApp Müşteri Destek Hattımıza ulaÅŸmalısınız.

-Eksik aparat/aksesuar; yetkili servis kurulumu yaparken fark edilmesi halinde yetkili servise eksik aparat bildirimine dair servis raporu hazırlatmalısınız.